یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

گزارش تحقيق و تفحص از سوي معاونت قضاييه مجلس پيگيري مي شود

قاضي پور

جمعه ۲۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۸:۰۰


رييس کميته تحقيق و تفحص از شرکت مخابرات ايران اعلام کرد: معاونت حقوقي مجلس گزارش تحقيق و تفحص از مخابرات را پيگيري مي کند.

وايمکس نيوز - نادر قاضي پور در گفت و گو با خبرنگار ما با بيان اينکه اين پيگيري گزارش تحقيق و تفحص از شرکت مخابرات به طور کامل از دستور کار کميسيون صنايع و معادن خارج شده است، گفت: اين پرونده به منظور پيگيري هاي لازم و مشخص شدن متخلفان به دادگستري تهران ارجاع داده شده است.
وي تخلف مخابرات در تغيير نرخ هاي مخابراتي برخلاف برنامه چهارم توسعه شامل تغيير تعرفه پيامک تلفن همراه و افزايش تعرفه پيامک لاتين، تغيير هزينه اشتراک تلفن ثابت، تغيير هزينه اشتراک خط اينترنت پرسرعت و تغيير تعرفه اتصال مشترکان تلفن همراه است را از جمله تخلفاتي دانست که در اين گزارش به آن اشاره شده است و گفت: اجرا نشدن تکاليف در برنامه چهارم توسعه مانند نرسيدن به هدف 30 درصدي در ضريب نفوذ اينترنت و عملکرد سرانه خدمات پستي از ديگر مواردي است که دراين گزارش به آن پرداخته شده است.
وي با بيان اينکه معاونت حقوقي مجلس پيگري هاي لازم را در خصوص فرآيند بررسي و پيگيري اين گزارش انجام مي دهد، افزود: پس از بررسي هاي لازم درصورت نياز افراد خاطي به قوه قضاييه ارجاع داده مي شوند.
قاضي پور ادامه داد: هنوز زمان اتمام بررسي هاي اين گزارش توسط اين شعبه از دادگستري تهران مشخص نيست، ولي مسوولان مخابرات براي ارايه توضيحات به طور پيوسته در اين شعبه از دادگستري حضور پيدا مي کنند.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو